د املاکو مدیرـ د کندهار ولایت د ارزاقو مدیریت

Publish Date
Closing Date
Location
Beside of Central Silo, 3rd District, Kabul - Afghanistan
د د ندې سرلیک : د املاکو مدیرـ د کندهار ولایت د ارزاقو مدیریت
اداره : د ارزاقو امارتي شرکت
بست : ۵
د بستونو شمېر : یو بست
د بست کود : 209ARZAQ-1403-
میاشتنی معاش : دشرکت د معاشاتو له نورم سره
د بست موقعیت : کندهار ولایت
راپور ورکول : د کندهار د ارزاقو لوی مدیر
د بست د اعلان نېټه : 06/02/1404
د اسنادو د غوښتنې ورستۍنیټه : 27/02/1404
د دندې د موخې (لنډیز) د ارزاقو امارتي شرکت د اړوندې نمایندګۍ په چوکاټ کې د ملکیتي چارو تطبیق، تعقیب، همغږي او تنظیمول.
واکونه او د دندې مسؤلیتونه:
تخصصي دندې:
- میاشتنی، ربعوار او کلنی کاري پلان جوړول، د اړوندې نمایندګۍ له پلان سره سم د شرکت د اساسنامې په نظر کې نیولو سره.
- د ملکیتونو دفترونه او اړوند فورمې ترتیبول.
- د نافذه قوانینو له مخې اعلانونه خپرول، داوطلبۍ او مزایدې غونډې جوړول، آفرونه پرانستل او ارزول، د مرکز له اړوندې څانګې سره په همغږۍ د شرکت اضافي جایدادونه په کرایه ورکول د عوایدو د ترلاسه کولو لپاره د نورو اجرااتو لپاره اسنادونه شرکت ته استول .
- د جایدادونو اسنادونه او قراردادونه چمتو کول، ترتیبول، طی مراحل کول او د مرکز اړوندې څانګې سره شریکول.
- د ملکیتونو د ثبت دفتر جوړول د قرارداد له پیل سره او قرارداد شوي شخص ته یې سپارل.
- د مرکز او ولسوالیو اړوند نمایندګیو ملکیتونه ساتنه، خوندیتوب او سالمه استفاده.
- د قراردادونو مطابق د ملکیتونو عواید راټولول او ډاډ ترلاسه کول، چې عواید پر وخت د شرکت بانکي حساب ته انتقال شي.
- د نمایندګیو د ملکیتونو د قراردادونو د پیل او پای په اړه پر وخت اجراات کول.
- د نمایندګیو جایدادونه د سوداګریز موقعیت له مخې؛ د پانګونې د جذب لپاره درجه بندي کول.
مدیريتي دندې:
- د ملکیتونو ټولو اسنادونه ترتیب او تنظیم د دقیق احصائیې د لرلو لپاره.
- د نافذه قوانینو او مقرراتو تطبیق د شرکت د ملکیتونو په چارو کې د شفافیت رامنځته کول.
- په مرکز، ولایت او ولسوالیو کې، د شرکت اضافي جایدادونه، چې اړتیا ورته نه وي، د کرایه ورکولو اسناد ترتیبول.
- د خپلو اجرااتو راپورونه ترتیبول، د اړوندې نمایندګۍ د عمومی مدیریت له تایید سره او په ټاکلي وخت مرکز ته وړاندې کول.
- نورې دندې چې د عمومی مدیر یا د لوړپوړو مقاماتو له لورې د قوانینو، مقرراتو او د ادارې موخو سره سم ورکول کېږي، ترسره کول.
همغږۍ دندې:
- د اړوندو برخو سره د چارو د ښه پرمخ بېولو برخه کې ښې اړیکې او همغږي تأمینول.
زده کړه، تجربه او مهارتونه:
زده کړه:
- لږ تر لږه د لیسانس سند درلودل د اقتصاد، سوداګریز مدیریت، عامه پالیسي، عامه اداره، حقوق او سیاسي علوم، یا نورو اړونده څانګو کې .
- د ماسټرۍ سند درلودونکي ته لومړیتوب ورکول کیږي.
تجربه:
- لږ تر لږه ۱ څخه تر ۲ کاله پورې کاري تجربه، چې د دندې له محتوا سره اړخ ولري.
نور مهارتونه:
- په یوه ملي ژبه (پښتو یا دري) روانې خبرې او لیکنې وکړای شي او له انګلیسي ژبې سره آشنایي ولري.
- د کمپیوټر پروګرامونه لکه MS Office) ) او نورو اړینو پروګرامونو کې مهارت ولري.
- د مدیریت، اداري او حسابدارۍ مهارتونه.
- د هیواد له نافذه قوانینو (د کار قانون، د دولتي شرکتونو قانون، د ارزاق دولتي شرکت اساسنامه او نورو) سره بشپړ پوهاوی درلودل.
- له دولتي او غیر دولتي ادارو سره مسلکي اړیکې جوړولو وړتیا درلودل.
- د مؤثرې اړیکې او تفاهم وړتیا درلودل.
د نوماندۍ لارښود:
- مینوال چې یاد بست ته په شرایطو برابر وي کولای شي، خپل CV د دندې له عنوان او کود سره یوځای د شرکت د کارکوونکو چارو آمریت لاندني برښنالیک ته تر ۲۷/۰۲/۱۴۰۴ نیټې پورې واستوي:
jobs@arzaq.gov.af - یادونه: یواځې له هغو کاندیدانو سره به اړیکه ونیول شي، چې شارټلیسټ شي.
- د نورو معلوماتو لپاره د کارکوونکو چارو آمریت سره په اړیکه کې شئ: 020-2500043